Thursday, February 8, 2007

Playing with the flood


Even tough flood is horrible thing, but it’s still interesting thing for some children.
Like this pictures, you can see how their expression when they see the flood, maybe… they are just know about the flood. And playing with the flood is a rarely experience for them because the flood not happen everyday. Maybe…one time in a five years. So…let them spend their time for playing with the flood.


But….this case only the small flood… not for big flood….so dangerous, it’s not interesting anymore but becomes horrible.


Indonesia version


Meskipun banjir merupakan hal yang menakutkan, tetapi tetap menarik bagi anak2. Seperti yang terlihat di dalam foto-foto di atas. Kamu bisa liat gimana ekspresinya mereka, ada yang sibuk dengan airnya, ada yang takjub...apa bingung yaaaa. Maklum mereka baru tau gimana bentuknya banjir. Dan bermain dengan banjir merupakan pengalaman yang jarang mereka jumpai, karena banjir kan ga tiap hari ada, paling ya satu kali dalam lima tahun. So…..biarkan mereka gembira bermain banjir.

Tetapi ini berlaku untuk yang banjir nya ga besar, kalo besar mah…bukan menarik lagi, melakinkan jadi berbahaya dan menakutkan.

2 comments:

Anonymous said...

hati hatiii!!! leptoskirosis!!
*eh,salah tulis ndak ya?!*

Admin said...

diditjogja:
di google sih leptospirosis mas...:)